Domeniche al Bon

FELICI MA FURLANS
La prima serie Tv Made in Friuli

INGRESSO LIBERO

Nella ricorrenza della Festa della Patria del Friuli, riconosciuta anche con L.R. 6/2015, prevista per il giorno 3 aprile 2016 l’Amministrazione comunale promuove e sostiene, all’interno dei “Percorsi Culturali” realizzati in collaborazione con la Fondazione Luigi Bon di Colugna, lo spettacolo in lingua friulana “FELICI ma furlans – LIVE”.

Lo spettacolo multimediale, scritto e interpretato da Alessandro Di Pauli e Tommaso Pecile, ideatori e autori della prima Serie Tv sull’Homo furlanus, si terrà alle ore 20.30 presso il Teatro Bon di Colugna – Via Patrioti 29 – con ingresso gratuito.

Un’ora e mezza tra dialoghi, monologhi, letture drammatizzate, interazione con il pubblico… il tutto intervallato dai video della Serie Tv che sta spopolando sul web! I video proposti, girati rigorosamente in marilenghe, verranno proiettati con i sottotitoli in italiano per renderne accessibile la visione anche ai diversamente friulani.

Da dove è nata l’idea di “Felici ma furlans”? A chi sono ispirati i personaggi? Cosa significa per noi friulani cercare la felicità? Tanti i temi trattati, con un’unica grande costante: l’acuta ironia che caratterizza la nostra cultura!

Replicata più di 50 volte presso teatri, piazze, sale polifunzionali, Fogolârs Furlans, “FELICI ma furlans – LIVE” è un’esilarante performance teatrale dal linguaggio fresco e dal ritmo incalzante. Un modo divertente per scoprire i segreti di questa nuova creazione made in Friuli e per ripercorrere i sentieri della friulanità.

Gli interventi degli autori verranno realizzati in lingua italiana e friulana, in un mix esplosivo di satira sociale e riflessioni sulla realtà del Friuli contemporaneo.

In ocasion de Fieste de Patrie dal Friûl, ricognossude ancje de L.R. 6/2015, previodude pai 3 di Avrîl dal 2016, la Aministrazion comunâl e promôf e e poie, inte suaze dai “Percors Culturâls” inmaneâts adun cu la Fondazion Luigi Bon di Culugne, il spetacul par furlan “FELICI ma furlans – LIVE”.

Il spetacul mutimediâl, scrit e interpretât di Alessandro Di Pauli e Tommaso Pecile, ideadôrs e autôrs de prime Serie televisive sul Homo furlanus, si fasarà aes 8 e mieze sot sere li dal Teatri Bon di Culugne – vie Patrioti 29 – cun jentrade gratuite.

Une ore e mieze di dialics, monolics, leturis dramatizadis, interazions cul public….il dut alternant i videos de Serie televisive che e sta lant benon in rêt! I videos proponûts, zirâts fûr par fûr in marilenghe, a vignaran proietâts cui sottitui par talian par rindi acessibile la vision ancje ai diversamente friulani.

Di indulà ise nassude la idee “Felici ma furlans”? A cui sono ispirâts i personaçs? Ce vuelial disi par nô furlans cirî la felicitât ? Tancj i temis frontâts, cuntune grande costante: la ironie sutile che e caraterize la nestre culture!

Replicade par plui di 50 voltis in teatris, placis, salis polifunzionâls, Fogolârs Furlans, “FELICI ma furlans – LIVE” e je une opare teatrâl esilarante cuntun lengaç zovin e un ritmi insistent. Un mût divertent par scuvierzi i segrets di cheste gnove creazion dute furlane e par impensâsi dai trois de furlanetât.

I intervents dai autôrs a saran sedi par furlan che par talian, intune miscliç infogât di satire sociâl e di pinsîrs su la realtât dal Friûl contemporani.